Training cu Ileana Preda

Pentru a-şi menţine competitivitatea , într-un context socio-economic extrem de vulnerabil, creșterea calitatății serviciilor este principalul mod prin care companiile imobiliare se pot menține și dezvolta. Nu putem avea servicii de calitate fără a avea consilieri imobiliari pasionați de munca pe care o fac și pregătiți pentru a satisfice toate nevoile clienților.

O investiție imobiliară este un lucru foarte important, nu este un lucru pe care să-l faci de multe ori în viață și nu se investesc niște sume de bani cu care să ne permitem să ne jucăm. Acesta este motivul pentru care consilierul imobiliar trebuie să înțeleagă foarte bine nevoia clientului – fie el vânzător sau cumpărător și să ofere amândurora servicii de calitate. Dincolo de talentele native cu care fiecare dintre noi am fost înzestrați, în spatele succesului pe care unii consilieri imobiliari îl au, se află multă muncă și multă pregătire.

Luna noiembrie a debutat la Fidelia Casa cu un curs al cărui trainer a fost Ileana Preda, unul dintre cei mai apreciați traineri ai momentului ( în domeniul imobiliar). Orice vizită a Ilenei la Iași este pentru noi extrem de bine venită, datorită modului în care ea știe să împartășească experiența celor 11 ani de imobiliare, din care 6 petrecuți în USA. Pe 1 noiembrie ne-am întâlnit la una din sălile de conferințe ale hotelului Majestic pentru a învăța cum să gestionam eficient obiecțiile clienților. Dacă am reușit sau nu să ne însușim sfaturile Ilenei , veți simți dumneavoastră – clienții nostri, cei pentru care noi încercăm să fim din ce în ce mai buni.

 

Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste taguri și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>