Despre Resurse Umane


De când sunt ”fidelistă” am intervievat peste 2000 de persoane care, înainte de interviu, doreau să fie agenți imobiliari. Unii dintre ei și-au dorit și după interviu, parte din aceștia devenind colegii noștri. Nu e un secret faptul că din cei care au încercat, nu toți au reușit ori s-au integrat.

Mare parte din aplicanți au realizat la interviu că profesia de agent imobiliar nu e atât de simplă și nici  atât de ”flexibilă” cum și-ar fi dorit ei(mulți fiind studenți și căutând un job part time). Această flexibilitate  este extrem de relativă, deoarece în profesia aceasta trebuie să fii la dispoziția clientului, care de multe ori nu este disponibil decât seara sau în weekend, atunci când majoritatea celor ce muncesc doresc să se odihnească. Dacă vrei să practici această profesie și să oferi servicii de calitate clienților tăi, e bine să știi de la început că vei munci poate mai mult decât ți-ai imaginat, că e posibil să nu ai toate weekend-urile libere, că vor fi unele seri în care familia va cina fără tine etc.

Privesc  cu mândrie și drag la echipa FideliaCasa din 2017 și-mi amintesc aproape fiecare primă discuție pe care am avut-o cu ei. Sunt oameni frumoși, ambițioși, proactivi, inteligenți, generoși, loiali, muncitori. Sunt oameni dispuși să sacrifice parte din timpul și energia lor pentru a fi mereu la dispoziția clienților, pentru a reuși să le ofere suportul lor în rezolvarea uneia dintre cele mai importante acțiuni pe care aceștia le fac: achiziționarea/vânzarea unui imobil.

Orice organizație, oricât de mică sau mare ar fi, se confruntă periodic cu situații mai dificile. Mai ales în domeniul serviciilor imobiliare, acolo unde piața e volatilă, legislația se modifică periodic, statutul agentului imobiliar încă nu este bine definit și clienții au tot dreptul să ne vadă uneori … altfel decât suntem.

Întrebându-i ce anume îi determină să nu renunțe în momentele în care lucrurile nu merg așa cum și-ar dori, majoritatea îmi spun : echipa, care este a doua familie, faptul că am găsit un loc în care să mă dezvolt, ceea ce fac și modul în care o fac în FideliaCasa. Pentru că eu cred că în momentul de față suntem una dintre foarte puținele companii care oferă atât clienților externi(vânzători/cumpărători/chiriași) cât și celor interni (colegii din FideliaCasa) servicii complete și de calitate. Iar rezultatele unei munci bine făcute nu întârzie să apară, pentru că nimeni nu muncește fără ca munca lui să nu fie plătită corespunzător.

Toată lumea știe doar că în imobiliare se câștigă bine, dar munca și eforturile care stau la baza acestor rezultate financiare nu se cunoaște. De aceea mi-am propus să ne facem mai bine cunoscuți vouă, celor care apelați la noi. Vreau să ne vedeți așa cum suntem : oameni care fac cu drag această profesie, cărora chiar le pasă de cei de lângă ei și care muncesc pentru ca voi să fiți mulțumiți de rezultatul tranzacției făcute prin intermediul companiei noastre. Acest articol este un prim pas …

Va urma.

Carmen

 

Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste taguri și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>