Curs Management

fidelia-casa-iasi-curs-management_coverAm considerat întotdeauna că succesul unei echipe trebuie să aibă la bază oameni cumsecade, cu pregătire specifică, care să-și trateze task-urile într-un mod profesionist și care să privească lucrurile cu obiectivitate. Cu alte cuvinte, consideram cu convingere că succesul unei organizații este rezultatul lucrului cu CEI MAI BUNI oameni. Recent însă, am conștientizat că o echipă și rezultatele pozitive sunt determinate nu neapărat de cei mai buni oameni, ci de cei MAI POTRIVIȚI. Și așa e la noi, o spun cu mândrie!

Anul 2015 a fost pentru echipa noastră de management un an greu, un an al incercărilor, un an presărat cu multe provocări și schimbări pe măsură. A fost un an în care ne-am focusat pe a ne consolida echipele și obiectivele departamentelor. Nu e atât de crunt, însă toate acestea au făcut să uităm un pic de noi ca oameni și colegi. Dar cum întotdeauna, un lucru rău este însoțit de un lucru bun (și invers), cred că anul acesta a fost așa pentru că era timpul să conștietizăm anumite lucruri și să ne amintim ca existăm pentru că am fost unitari. Și pentru toate acestea există Marian Rujoiu. Și nu mai e un secret pentru nimeni că e parte din familia noastră (deși îl vedem cam rar) și că mereu reușește să scoată la suprafața lucrurile frumoase și esențiale prin care existăm pentru clienții noștri.

Pentru mine a fost un curs excepțional deoarece m-a ajutat să conștientizez că e nevoie de multe ingrediene pentru ca o organizație să funcționeze și să aibă success, dar e esențial să existe încrederea că te poți baza pe cei din jurul tău. E atât de importantă, încât poate îndoi până și o bucată de fier.

Mie nu-mi rămâne decât să mulțumesc colegilor pentru că există zi de zi în orizonturile mele și ție, drag cititor, îți doresc înțelepciunea de lua deciziile potrivite pentru cei mai importanți pași din viață!